شناسهٔ خبر: 150974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اجرایی رئیس‌جمهور مطرح کرد؛

تامین اعتبار بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه در دور دوم سفر رییس جمهور

معاون اجرایی رئیس‌جمهور مطرح کرد؛ معاون اجرایی رئیس‌جمهور از تخصیص اعتبار مورد نیاز بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه در دور دوم سفر رییس جمهور به کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، محسن منصوری صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه، اظهار کرد: این بیمارستان با پیشرفت ۲۰ درصدی با تدبیر دولت برای تکمیل اعتبار خواهد شد.

وی افزود: تأمین اعتبار پروژه بیمارستانی در دوم سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاه لحاظ خواهد شد که در جریان پیگیری‌ها برای تأمین اعتبار برای تکمیل بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی از از طریق مولد سازی و فروش املاک مازاد نیز یکی دیگر از راه‌های تأمین اعتبار خواهد بود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ادامه به تأمین بخش دیگر اعتبارات بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی کرمانشاه از طریق جذب سرمایه‌گذار اشاره و تصریح کرد: با توجه به سرعت پایین این پروژه تأمین اعتبار از طریق منابع مختلف مورد نظر است.

منصوری خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه به لحاظ شاخص کل در وضعیت متوسطی قرار داشته اما حق مردم باید بیشتر از این میزان باشد که با تکمیل پروژه‌های درمانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی به اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی کرمانشاه تاکید و عنوان کرد: این پروژه برای تکمیل ساختمان و تجهیزات کامل حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از این اعتبار حدود ۲ میلیارد تومان برای تکمیل کامل ساختمان برآورد شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور به تأمین اعتبارات از راه‌های مختلف برای تکمیل پروژه بیمارستان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تأمین اعتبارات از طریق تأمین منابع عمومی و برنامه و بودجه کشور، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و مولد سازی انجام می‌گیرد که در این روند مولدسازی با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

 محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور روز پنجشنبه با هدف پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور وارد استان کرمانشاه شد.