شناسهٔ خبر: 150981 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعلام محدودیت‌های ترافیکی از یکم تا چهارم آذر در برخی محورهای مواصلاتی

اعمال محدودیت ترافیکی مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی آخر این هفته از یکم تا چهارم آذرماه در برخی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد موتورسیکلت‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه یکم تا ساعت ۶ صبح روز شنبه چهارم آذرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه یکم آذر، از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

این گزارش حاکی است در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه سوم آذر از کرج و ابتدای آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود، در محور هراز نیز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب، تردد انواع وسایل نقلیه (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه سوم آذر به صورت مقطعی یک‌طرفه است.

طی روز چهارشنبه(یکم آذرماه) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (دوم و سوم آذرماه) تردد خودروهای تریلر (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی) در محور هراز ممنوع است.

گفتنی است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بود و با توجه به شرایط ترافیکی، هرگونه تغییر در ساعت و یا نحوه اجرا محتمل است.