شناسهٔ خبر: 151008 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی تاکید کرد؛

بهره‌برداری از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی برای تحقق ماموریت‌های شرکت بازآفرینی شهری

محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیح تاکید کرد: از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی برای تحقق ماموریت‌های شرکت بازآفرینی شهری بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشت. آیینی در این پیام اعلام کرد: بسیج سرمایه گران‌بها و ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای رضای خداوند متعال در راه دفاع از آرمان‌های اسلام تلاش می‌کند. این یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) با تکیه بر دستورات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) روز به روز در جهان شناخته‌تر و سربلندتر می‌شود. رشادت و از خودگذشتگی بسیج و بسیجی به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد و بسیجیان از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و سایر دوره‌های سخت، در نهایت اقتدار با روحیه‌ای جهادی، یار و دلسوز نظام و انقلاب بوده‌اند. برای شناختن جایگاه ویژه یک بسیجی همین کافی است که امام عزیزمان فرمودند: "من افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم"بسیج مظهر عشق و امید ملت ایران و یاور مستضعفین عالم است و در طول سالیان سال این نهاد انقلابی و مردمی در میدان سازندگی، منشا خدمت به محرومین و مستضفین است.

آیینی با بیان اینکه نام بسیج و بسیجی با ایثار و خدمت عجین شده است، گفت: نقش بی‌بدیل بسیج در مسیر پیشرفت و سازندگی در قالب گروه‌های جهادی، هسته‌های علمی و اندیشه‌ورز ستودنی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی الگوبرداری ملّت‌های آزاده دنیا از بسیج را نشان از کارآمدی و اثربخشی این نهاد مردم‌پایه دانست و گفت: رمز موفقیت و ماندگاری بسیج، اخلاص و صداقت است. شرکت بازآفرینی شهری ایران در حال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از ظرفیت بی‌بدیل بسیج و گروه‌های جهادی و مردمی در راستای تحقق ماموریت‌های محوله خود است که به زودی مردم شریف ایران به ویژه ساکنان محلات هدف بازآفرینی شهری اعم از بافت ها و محلات فرسوده و سکونتگاه‌های حاشیه‌ای شاهد آن خواهند بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات این نهاد انقلابی و مردمی افزوده خواهد شد.

وی تاکید کرد: مجددا این هفته را به همه هموطنان عزیز و رهبرمعظم انقلاب مدظله‌العالی و عموم بسیجیان عزیز تبریک عرض می کنم.