شناسهٔ خبر: 151020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

تسریع واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران

بنیاد شهید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از تسریع در روند واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( آذربایجان شرقی)، امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه ای که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، از تسریع در روند واگذاری زمین به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خبر داد و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره های قبلی گفت: متاسفانه با وجود اقدامات قبلی، نتیجه مطلوبی در این خصوص حاصل نشده است.

بخشی زاده تاکید کرد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون به بیش از ۲۵۶ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران واگذاری انجام شده و در مرکز استان نیز زمینی برای واگذاری به ظرفیت ۲۸۶ نفر در نیمه اول سال به بنیاد شهید معرفی شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اداره کل با اولویت قرار دادن این طرح، چندین پیشنهاد در مناطق مختلف به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارائه داده است تا در اسرع وقت واگذاری زمین به جامعه هدف مذکور آغاز شود.

بخشی زاده ضمن تاکید بر اهمیت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: شخصاً عضوی از خانواده ایثارگران بوده و خود را خادم خانواده شهدا می‌دانم و به همین‌ جهت بیشترین سعی خود را در اداره کل راه و شهرسازی استان برای تسریع در آماده سازی و واگذاری این زمین‌ها به کار بسته ایم.