شناسهٔ خبر: 151024 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۳۱ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در ایلام تأمین شده است

جلسه شورای تامین مسکن ایلام (2).JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تامین ۲۳۲ هکتار زمین برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره تامین ۲۳۱ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف این استان گفت: تا کنون ۱۴ هزار و ۵۲۰ پروانه ساختمانی در راستای اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان صادر شده که این تعداد نسبت به سال گذشته چند برابر شده است. 

دوستی افزود: تاکنون ۴۷ هزار و ۸۷۷ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ایلام ثبت نام کرده اند. 

وی با اشاره به اینکه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان مطلوب است، بیان کرد: ۱۵ هزار و ۹۷۷ نفر تأیید اولیه و ۹ هزار و ۸۱۶ نفر تأیید نهایی شده اند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه پنج هزار و ۲۰۵ نفر نیز از طرح ملی مسکن در استان ایلام انصراف داده اند، افزود: برای پنج هزار و ۸۷۴ نفر در قالب اجرای طرح ملی نهضت مسکن پروژه ساختمان‌سازی تعریف شده است. 

دوستی یادآور شد: ۱۴ هزار و ۵۲۰ پروانه ساختمانی در راستای اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان صادر شده و برای هشت هزار و ۷۱۶ واحد زمین اختصاص یافته است. 

وی گفت: ۲۳۱ هکتار زمین تاکنون در مجموع برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: خوشبختانه وضعیت شتاب پروژه‌های مسکن در استان مناسب است و پرداخت تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل استان نیز شتاب گرفته است.

لازم به ذکر است سهم استان ایلام در طرح ملی نهضت مسکن در طی چهار سال در مجموع نهضت ملی مسکن، خودمالکی، روستایی و… ۳۲ هزار واحد است.