شناسهٔ خبر: 151027 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از زیرگذر ارغوان در ورودی شهر ایلام

افتتاح زیرگذر ارغوان شهر ایلام.jpg همزمان با هفته بسیج با حضور استاندار ایلام پروژه زیر گذرارغوان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، فرشاد دوستی مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در خصوص پروژه زیرگذر ارغوان گفت: ورودی شهر ایلام از سمت کرمانشاه- حمیل- سرابله پر تردد ترین مسیر ورود به استان است که در ادامه به کنارگذر شرقی شهر ایلام و محور ایلام- مهران منتهی می‌شود. 

 وی افزود: جهت ایمن سازی و رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام در میدان ارغوان درسال‌های گذشته، پل‌های روگذر تقاطع غیر همسطح ارغوان اجرایی و تکمیل شد و عملیات زیرگذر ارغوان نیز به منظور هدایت وسایل نقلیه از کنارگذر شرقی و جاده ارغوان به داخل شهر به مرحله اجرا درآمد و امروز شاهد بهره برداری از این زیرگذر هستیم.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در مراسم بهره برداری از پروژه زیرگذر ارغوان گفت: بهره برداری از این پروژه بر کاهش تصادفات و تسهیل تردد نقش مهمی دارد.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: در این هفته مبارک این پروژه مهم که بر کاهش تصادفات و تسهیل تردد زوار نقش مهمی دارد به بهره برداری رسید.

 بهرام‌نیا افزود: این پروژه یکی از نیازهای ضروری از استان به ویژه در ایام اربعین بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل راه مجموعه راه و شهرسازی و همچنین مشاورین و پیمانکاران طرح ابراز امیدواری کرد سایر پروژه‌های راه سازی استان نیز به زودی تکمیل و بهره برداری برسند.