شناسهٔ خبر: 151031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از پروژه راهسازی اصلاح و تعریض محور سرابله- آسمان آباد

افتتاح جاده سرابله- آسمان آباد استان ایلام.jpg پروژه راهسازی و اصلاح محور سرابله - آسمان آباد با حضور استاندار ایلام و به مناسبت هفته بسیج به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص پروژه راهسازی و اصلاح مسیر سرابله - آسمان آباد گفت: محور سرابله - آسمان آباد - تونل قلاجه به عنوان یکی از محورهای ارتباطی استان ایلام با استان کرمانشاه مخصوصا در ایام اربعین به عنوان یکی از مسیرهای تردد از اهمیت بالایی برخوردار است لذا مطالعه و اصلاح مسیر در نقاط پر حادثه این محور در دستور کار قرار گرفت و یک قطعه به طول دو کیلومتر به مرحله اجرا درآمد و امروز تکمیل و به بهره برداری رسید.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: یکی از سیاست‌های راه وشهرسازی با توجه به اعتبارات تامین شده، حذف نقاط پر حادثه است که در این راستا دو کیلومتر از مسیر سرابله به آسمان اباد که حوادث متعددی در این نقطه به علت وجود چند پیچ ونقطه  پرحادثه به وقوع پیوسته بود اصلاح شد و به بهره برداری رسید.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در مراسم افتتاحیه بهسازی و تعریض محور سرابله_ آسمان آباد گفت: اصلاح نقاط پر حادثه‌ و ایمنی راه‌ها در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته و در استان ایلام از مجموع ۱۶ پیچ خطرناک تا کنون ۶ پیچ حذف شده است.

 بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: امروز ۲ کیلومتر جاده  محور سرابله _ آسمان آباد که بهسازی بهسازی و تعریض شده بود به بهره‌برداری رسید و یک پیچ خطرساز که همواره باعث وقوع تصادفات شده بود حذف شد.