شناسهٔ خبر: 151054 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی در مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور وزیر راه و شهرسازی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت هفته بسیج از تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی در حوزه های امنیتی و دفاعی، فرهنگی و اجتماعی و تخصصی در وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی امروز ۴ آذر در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در صبحگاه مشترک بسیجیان این وزارتخانه در مقابل ساختمان شهید دادمان، با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان کشور، گفت: افتخار داریم که مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با تشکیل قرارگاه‌های مختلف در حال ارایه خدمات است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی از راه اندازی چندین قرارگاه در مرکز مقاومت بسیج وزرات راه و شهرسازی خبر داد و اعتماد وزیر راه و شهرسازی را به مرکز بسیج یکی از دستاوردهای این دوره از فعالیت مرکز بسیج وزارتخانه برشمرد.

وین گفت: قرارگاه شهید سید مرتضی آوینی ذیل مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی برای انجام امورات اجتماعی و فرهنگی در شرایطی که امروز در بحران فرهنگی هستیم، تشکیل شده است.

همچنین، قرارگاه شهید مصطفی صدرزاده برای انجام کارهای دفاعی و امنیتی مربوط و قرارگاه شهید باکری برای انجام کارهای تخصصی در مرکز مقاومت بسیج برای اثرگذاری و نقش‌آفرینی تشکیل شده است.

 وی ضمن قدردانی از اعتماد وزیر راه و شهرسازی به بسیجیان و نیروهای فعال در مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی گفت: امسال نظارت بسیجیان در پایانه مرزی و خادمی حضرت سیدالشهدا به خوبی انجام شد و همه مسئولان اذعان داشتند این نظارت بسیار تاثیر گذار بود.

وین با تاکید بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای مقام بسیج، گفت: به گفته امام خامنه‌ای، بسیج مزرعه بدون حصار است و بنابراین همه آحاد مردم و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیجی هستند. امروز نیز الگوی ما در بسیج به بیان امام خامنه‌ای، امام علی (ع) است که تمام وجودش را وقف اسلام کرد.  

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که جبهه مقاومت، نیروهای مقاومت در فلسطین و حماس چه افتخارآفرینی‌هایی کردند و مقاومت آنها سه دستاور داشت که شامل در هم ریختن هیمنه پوشالی اسراییل، تشکیل بسیج در سطح دنیا، و صبر و استقامت مردم ساکن در منطقه غزه بود.

وین افزود: هیمنه پوشالی اسراییل در هم ریخت و امروز اسراییل نمی‌تواند بگوید اشراف امنیتی دارد. همچنین در جنگ غزه شاهد بودیم که مردمی که فرزاندان خود را دفن می‌کردند همزمان با صبر و مقاومت به دفاع نیز پرداختند.

وی گفت: تمام مردم دنیا در مقابل جنایات اسراییل ایستادگی کرد و اینها نشان داد که مردم در سطح  دنیا بیدار و هوشیار هستند. امروز شاهد هستیم که چه هجمه ‌ای بر رژیم منحوس اسراییل وارد شد.

وین تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با تداوم در رویکرد بسیجی، همواره سرباز ایران و انقلاب اسلامی باشیم.

در این مراسم تعدادی از معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای مراکز و سازمان های تابعه وزارتخانه و بخشی از کارکنان نیز حضور  داشتند.