شناسهٔ خبر: 151105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای تنکابن خبر داد؛

اجرای عملیات روکش آسفالت محور دوهزار شهرستان تنکابن

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنکابن از اجرای عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی دوهزار این شهرستان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، عادل منصور کیایی گفت: روکش آسفالت راه های مواصلاتی یکی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب شده و از این رو راه های روستایی به دلیل اتصال روستاها و مناطق روستایی و عشایری به شهرها و مراکز صنعتی می توانند نقش بسیار مهمی را در جا به جایی تولیدات روستایی  ایفاء کنند.

وی در ادامه گفت:  هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی کافی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تنکابن ضمن اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت محور دو هزار عنوان کرد: علاوه بر این پروژه، در حال حاضر ۶ پروژه عمرانی دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

منصورکیایی ادامه داد: اجرای عملیات احداث دوربرگردان کمربندی تنکابن نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی و اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی در دست اجراست.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های استان،۷۴۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در حوزه استحفاظی شهرستان تنکابن است.