شناسهٔ خبر: 151129 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

ارائه خدمات عمومی و تخصصی در نمایشگاه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی

ببینید| برگزاری نمایشگاه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری نمایشگاه با حضور سازمان ها و شرکت‌های تابعه در ساختمان شهید دادمان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمایشگاه مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در طبقه همکف ساختمان شهید دادمان دارای غرفه های متعدد متشکل از بسیج سازمان ها و شرکت های تابعه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
همچنین به مناسبت هفته مبارک بسیج در این نمایشگاه خدمات عمومی و تخصصی به کارکنان وزارت راه و شهرسازی ارائه می شود.
بنابر این گزارش از جمله خدمات ارائه شده در این نمایشگاه  شامل پویش ملی غربالگری فشارخون، دیابت و واکسیناسیون بیماری آنفلوآنزا با اندازه گیری فشارخون و قندخون (به صورت ناشتا) از تاریخ 1402/09/04 تا 1402/09/05 به صورت رایگان و عکاسی ( با تخفیف) از چهارم تا هشتم آذرماه 1402 است.
همچنین به مناسبت هفته بسیج در این نمایشگاه عرضه کتاب با تخفیف از دوم تا هشتم آذرماه 1402 انجام می شود.
ارائه سیم کارت رایگان و ارائه خدمات مشاوره طب سنتی از چهارم تا هشتم آذرماه از دیگر خدمات ارائه شده در نمایشگاه عمومی و تخصصی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی است.
یادآوری می شود این نمایشگاه شنبه چهارم آذر 1402 با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سردار فضل‌الله کفیل فرمانده بسیج ادارت و حجت الاسلام وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان گشایش یافت.