شناسهٔ خبر: 151144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

بسیج نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش‌های نظام اسلامی دارد

بسیج نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام اسلامی داشته است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بسیج نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام اسلامی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

در متن تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل آمده است.  

بسیج نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام اسلامی داشته است.

به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی): بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف ، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که برای جوانان شور آفرین ، برای دوستان امید آفرین و دشمنان بیم آفرین است.

بسیجیان همواره در خط مقدم دفاع از کشور و ملت بوده اند، مکتب بسیج و بسیجی مکتب تربیتی و فرهنگی است که با آموزه های دینی و انقلابی جوانان را به انسان های شایسته و متعهد تبدیل می کند و مدرسه ای است که انسان ها را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهد.

پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) فرصتی است تا از زحمات و تلاش های این قشر عزیز، قهرمان و از خود گذشته و ایثارگر قدردانی و تجلیل بعمل آید.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام، پنجم آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را محضر رهبرمعظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان سرافراز، غیور و مخلص ایران اسلامی و استان شهید پرور اردبیل و همچنین همکاران و بسیجیان عزیز و زحمت کش در اداره کل راه و شهرسازی و دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل تبریک عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی و تداوم توفیق خدمت را مسئلت می نمایم.