شناسهٔ خبر: 151162 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین بیش از ۶۸ هزار قطعه زمین در نهضت ملی مسکن استان کرمان

کرمان بیش از ۶۸ هزار قطعه زمین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر روستاهای واقع در حریم شهرهای بزرگ و روستاهای استان کرمان جهت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جلسه هفتگی قرارگاه مسکن به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر راه و شهرسازی، مشاورین و معاونین وزارت راه و شهرسازی، مدیران کل راه و شهرسازی و دیگر اعضا در روز یکشنبه مورخ ۵آذر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: با همکاری و مساعدت استاندار کرمان ،اعضای کارگروه و شورای توسعه برنامه‌ریزی استان کرمان تامین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت برای شهرهای جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، روستاهای واقع در حریم شهرهای بزرگ و سایر روستاهای استان تامین گردیده است.

وی همچنین افزود: در برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در مدت ۴ سال، تامین ۳۰ هزار قطعه زمین برای مسکن روستاها و شهرهای کوچک به استان دیده شده است که با تشریک مساعی و مساعدت‌های صورت گرفته برای توسعه و عمران نقاط روستایی و شهرهای کوچک، این مهم رخ داده است.