شناسهٔ خبر: 151188 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با افتتاح ۱۳ پاسگاه پلیس راه در سطح کشور؛

ساختمان پلیس راه محور بندرعباس-حاجی آباد به بهره برداری رسید

ساختمان پلیس راه محور بندرعباس-حاجی آباد به بهره برداری رسید همزمان با افتتاح ۱۳ پاسگاه پلیس راه کشور، ساختمان پلیس راه محور بندرعباس-حاجی آباد افتتاح شد و به بهره داری کامل رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از ساختمان پلیس راه محور بندرعباس-حاجی آباد گفت: با توجه به قدمت ساختمان پاسگاه پلیس راه بندرعباس حاجی آباد و قدمت بیش از ۳۰ سال ساختمان یاد شده و در راستای همکاری و هم افزایی با پلیس راهور فراجا و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای در جهت ارتقای امنیت راه‌ها بازسازی اساسی ساختمان پاسگاه پلیس راه مذکور از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

شرفی افزود: در کمتر از یک سال بازسازی این پاسگاه با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال انجام و بهره برداری رسمی از ساختمان این پاسگاه آغاز می شود.

عباس شرفی تصریح کرد: در حال حاضر احداث ۳ پاسگاه پلیس راه جدید و با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی در حال اجرا است و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

شرفی در توضیح دیگر موارد یاد شده گفت: احداث ساختمان جدید قرارگاه فرماندهی پلیس راه استان نیز با مساحت حدود ۱۰۰۰ متر مربع و در ۳ طبقه در برنامه اجرایی این اداره کل است و مطالعات آن تکمیل شده و قبل از سال‌جاری عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با احداث پاسگاه گلیس راههای جدید و افزایش امکانات در اختیار پلیس راه، شاهد ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی و خدمات مطلوب به کاربران جاده ای باشیم.