شناسهٔ خبر: 151232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار چهره به چهره مدیرکل راهداری استان یزد با فعالان حوزه حمل و نقل

مدیر کل راهداری یزد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با حضور در جمع رانندگان، مسئولین انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل‌ونقل، به مطالبات آنان به ویژه در رابطه با حوزه جغرافیایی، پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، جمعی از فعالان حوزه حمل‌ونقل شهرستان مهریز جهت طرح مطالبات و بیان مشکلات خود قصد مراجعه به این اداره کل را داشتند که محمد رستگاری رنج سفر را بر آنان هموار کرده و خود جهت شنیدن مطالبات و بررسی مشکلات این قشر، به مهریز سفر کرده و در میان آنان حضور یافت.

رستگاری دراین‌باره اظهار کرد: انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل و رانندگان مهریزی در رابطه با حوزه جغرافیایی، محدودیت‌ها و مشکلات خود، گلایه‌ها و مطالباتی را مطرح کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد عمده‌ترین مسئله فعالان حمل‌ونقل مهریز را که به طور غیرمستقیم بر عملکرد آنان تأثیر دارد، حوزه جغرافیایی عنوان کرد و افزود: مقرر شد این موضوع در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دولت در مهریز، نمایندگان انجمن‌های صنفی و شرکت‌ها، بررسی و حل‌وفصل شود.

رستگاری خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد انجمن‌ها در مباحث نظارتی و ارائه گزارش تخلفات احتمالی به صورت جدی‌تر ورود کرده و گزارش‌ها خود را جهت بررسی در کمیسیون‌های مربوطه به این اداره کل ارسال کنند.

در ادامه رستگاری با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، در جمع رانندگان معترض نسبت به کاهش حمل محمولات معدن چادرملو به اردکان، قرار گرفت و به مطالبات آنان نیز پاسخ گفت.

با توجه به اینکه معدن چادرملو به‌عنوان یکی از مراکز عمده بار استان و منبع مهم برای امرار معاش بخش عظیمی از رانندگان مطرح است، کاهش حمل محمولات چادرملو به اردکان، موجبات نارضایتی برخی از رانندگان را فراهم کرده  که در همین راستا رانندگان با حضور در اداره کل راهداری نسبت به طرح موضوع در محیطی آرام اقدام نموده و خواستار رفع این مشکل توسط مسئولین مربوطه شدند.

گفتنی است به همین منظور محمد رستگاری مدیرکل، محمدرضا بشیری معاون حمل‌ونقل، علیرضا غیرتمند رئیس اداره حمل‌ونقل کالا و علیرضا مشرف مدیر پایانه بار در جمع رانندگان حضور یافته و پس از استماع نقطه نظرات آنان، تصمیمات مقتضی را اخذ کردند.