شناسهٔ خبر: 151235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

پیشرفت نهضت ملی مسکن در استان قابل قبول است

شورای مسکن معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی عملکرد نهضت ملی مسکن در استان را قابل قبول توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای مسکن استان گفت: فلسفه تشکیل جلسات شورای عالی استان، پیگیری امور مرتبط با نهضت ملی مسکن، تعامل دستگاه های اجرائی و شرکت های خدمت رسان، پیگیری تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی و سایر امور مرتبط است.

وی در ادامه عنوان کرد: جلسه شورای مسکن امروز در شهرستان بستان آباد تشکیل شد و سعی ما بر این خواهد بود تشکیل این جلسات در شهرستان ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم در کنار رسیدگی به امور مرتبط با نهضت ملی مسکن استان، وضعیت شهرستان ها را نیز جهت رفع موانع و مشکلات و تسریع در روند اجرایی به صورت تخصصی بررسی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به عملکرد استان گفت: در حوزه نهضت ملی مسکن عملکرد قابل قبولی داشته ایم و باید تلاش مضاعف کنیم تا به نقطه مطلوب تری برسیم و تحقق این امر تعامل همه دستگاه های اجرائی مرتبط را می طلبد.

ذاکری همچنین در خصوص جذب اعتبار در راستای بند ب تبصره ماده واحده قانون بودجه نیز تاکید کرده و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام داشت تا با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تحقق اعتبارات برای ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی اقدام شود.