شناسهٔ خبر: 151245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شورای مسکن استان آذربایجان شرقی در فرمانداری بستان آباد برگزار شد

شورای مسکن شورای مسکن استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی استان در فرمانداری شهرستان بستان آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی):  شورای مسکن استان آذربایجان شرقی در شهرستان بستان آباد برگزار شد. 

ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: فلسفه تشکیل جلسات شورای عالی استان، پیگیری امور مرتبط با نهضت ملی مسکن، تعامل دستگاه های اجرائی و شرکت های خدمت رسان، پیگیری تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی و سایر امور مرتبط است.

وی همچنین عملکرد نهضت ملی استان را قابل قبول توصیف کرد و از همه دستگاه های اجرائی درخواست کرد تا جهت رسیدن به نقطه مطلوب تر تعامل و همکاری مستمر داشته باشند. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش از پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان عنوان کرد: پیشرفت پروژه های نهضت ملی در کشور چشمگیر است و وعده دولت مردمی در این حوزه محقق خواهد شد. 

بخشی زاده در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در استان نیز شاهد سرعت خوب پیشرفت اجرائی نهضت ملی مسکن هستیم و توانسته ایم از رتبه 29 به رتبه 9 کشوری برسیم.

در این جلسه پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن استان بررسی شد.