شناسهٔ خبر: 151259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لکه گیری و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور – سبزوار

راهداری شهرستانها رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور از اجرای لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور سبزوار به طول ۶ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، مجید مفیدی‌فر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور گفت: طی قرار داد منعقد شده از طرف اداره کل با پیمانکار برای لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم، این عملیات در بزرگراه نیشابور - سبزوار به طول ۶ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید. 
وی افزود: بر اساس قراردادهای منعقد شده برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، محورهای روستایی آبقو، نوبهار و دهنو لگزی به طول ۴کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور اضافه کرد: مطابق قراردادهای منعقد شده فوق، بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه – کلاته حسن آباد – برمهان – خایسک – فهنه – بار – بجنو – حسن آباد – عنبرکه و پاباز در حال اجرا میباشد و در ادامه بهسازی محورهای دزق – بزق – فاضل آباد، چهار گوشلی شروع خواهد شد. 

مفیدی فر اشاره‌ای به دیگر فعالیت‌های اداره کرد و گفت: اجرای روکش آسفالت سرد در محورهای روستایی به طول ۱۰ کیلومتر، بهسازی و آسفالت سرد در محورهای روستایی ۵ کیلومتر، ایمن‌سازی ۵ تقاطع‌های فرعی به اصلی با نیم نیوجرسی، آشکارسازی ۲۲ مورد دوربرگردان و تقاطع‌ها در جاده اصلی، اجرای عملیات اسکراب سیل به طول ۴۱ کیلومتر، روکش محور خیام گلبو ۳ کیلومتر، روکش محور دوغایی – سبزوار – کلاته محمد جان – برزنون و عشق آباد – فدیشه به طول ۲ کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسیده است.