شناسهٔ خبر: 151276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد؛

عملیات اجرایی پل بزرگ بزرگراه مرودشت – درودزن ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بزرگراه مرودشت درودزن مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی پل بزرگ بزرگراه مرودشت – درودزن که بر روی رودخانه کر واقع گردیده تاکنون ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده به زودی عملیات اجرایی به اتمام می‌رسد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان در بازدید از عملیات چهارخطه کردن محور مرودشت – درودزن اظهار کرد: با توجه به اینکه این محور به طول ۴۵ کیلومتر قسمتی از راه ارتباطی شهرستانهای مرودشت و اقلید بوده و همچنین تعداد زیاد روستاهای حاشیه این مسیر که از قطب های مهم کشاورزی استان فارس محسوب می شوند باعث شده این محور از ترافیک بالایی برخوردار باشد و یکی از محورهای پرحادثه استان به حساب می آید.

به همین دلیل عملیات چهارخطه کردن مسیر از چند سال قبل در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علیرغم کمبود اعتبارات عملیات بهسازی و چهارخطه کردن حدود ۳۷ کیلومتر از مسیر فوق به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان ساخت: ادامه عملیات اجرایی چهارخطه کردن محور فوق توسط پیمانکار در دست اجراست و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم و به موقع به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.