شناسهٔ خبر: 151285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری ۷۰ پرونده زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان زنجان

ببنید| برخورد قاطع یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با زمین خواری معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به پیگیری پرونده‌های مقابله با زمین خواری طی هفت ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: ۷۰ پرونده زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان در دست پیگیری است.

عبدالله حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه  وشهرسازی (زنجان)، به اهم اقدامات انجام شده در حوزه های حقوقی و قضایی معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی بازه زمانی هفت ماهه تعداد ۴۰۱ مورد پرونده مطروحه بوده است. 

وی تعداد آرای اخذ شده به نفع دولت در این بازه زمانی را ۱۸۲ پرونده اعلام کرد. 

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به پیگیری پرونده های مقابله با زمین خواری طی هفت ماه سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: ۷۰ پرونده زمین خواری به مساحت ۵۱۶ هزار و ۴۸۲ متر مربع در استان در دست پیگیری است. 

حیدری با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری از اولویت‌های مهم کاری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان است، گفت: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی، یگان حفاظت اراضی ملی استان زنجان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: در استان زنجان همزمان با سراسر کشور در طول شبانه‌روز سامانه تلفنی چهار رقمی «۱۶۵۶» برای دریافت اخبار و گزارشات مردمی برای مقابله با پدیده زمین‌خواری و پیشگیری از تصرفات احتمالی فعال است.