شناسهٔ خبر: 151298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

تنها راه برون رفت از مشکلات، مسئولیت پذیری، کار جهادی و فرهنگ بسیجی است

تنها راه برون رفت از مشکلات مسئولیت پذیری، کار جهادی و فرهنگ بسیجی است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات با مسئولیت پذیری، کار جهادی و فرهنگ بسیجی امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مراسم گرامیداشت هفته بسیج با تبریک هفته بسیج با شعار "بسیج امید ملت ایران" و تسلیت ایام فاطمیه به کارهای انجام گرفته در اداره کل راه و شهرسازی اردبیل اشاره کرد و گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی و تحریم های ظالمانه دشمنان تمسک به فرهنگ بسیج ، کار جهادی ، مسئولیت پذیری و همچنین کار برای جلب رضایت خداوند منان و مردم است.

وی گفت: ساخت بیش از ۳۰ هزار مسکن حمایتی در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل که تقریبا ۲ برابر طرح مسکن مهر است و همچنین ساخت راه، بزرگراه و ساختمانهای دولتی و عمومی، فقط با روحیه و کار جهادی و تفکر بسیجی امکان پذیر است و این مهم در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل علیرغم کمبود اعتبارات و نیروی انسانی ، کاملا مشهود است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: "ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم" گفت: تنها راه حل مشکلات مردم و جامعه، رجوع به فرهنگ بسیج و اقدام جهادی است.

حیدری به جانمایی و مکان سنجی مناسب طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل استقبال گسترده مردم و متقاضیان از طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل، انتخاب و تامین زمین در بهترین نقاط استان و بویژه شهر اردبیل بوده است، که این اقدام بزرگترین خدمت به متقاضیان و مردم عزیز می باشد.

سهراب رحیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان راه و شهرسازی اردبیل در ادامه این مراسم از اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و سایر برنامه های در دست اقدام توسط پایگاه گزارشی ارائه کرد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم تعدادی از کارکنان بسیجی شاغل در اداره کل به بیان دیدگاه، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از ایثارگران و رزمندگان از بسیجیان با اهدای لوح سپاس در محل سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل تجلیل بعمل آمد.