شناسهٔ خبر: 151301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از بسیجیان فعال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر

تجلیل از بسیجیان فعال اداره راهداری بوشهر با حضور برخی مسئولان استانی، شهرستانی و مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، از بسیجیان فعال این اداره کل تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) با حضور برخی مسئولان استانی، شهرستانی و مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، از بسیجیان فعال این اداره کل تقدیر شد.

عبدالکریم اخترشناس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این آئین بسیج را الهام گرفته از تفکر ناب امام راحل و ترویج فرهنگ بسیج را ضامن تحقق آرمان‌ های آن امام همام دانست و گفت: حماسه آفرینی بسیج در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است و اکنون نیز تفکر بسیجی در هر زمان و مکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی در قامت زیبای بسیجیان به عرصه ظهور و بروز می‌رسد. ️

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این آئین با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی بر تفکر غرب پیروز است، یادآور شد: امروز با الگوگیری از این واژه مقدس، شاهد تشکیل بسیج جهان اسلام در اقصی نقاط کشورهای اسلامی هستیم و یکی از نشانه های آن پیروزی ملت مظلوم غزه بر رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام یوسف جمالی ادامه داد: بسیجی کسی است که دیگران را می بیند و خود را نمی بیند، مانند رانندگان که در ایام دفاع مقدس بی سنگر سنگرسازی می کردند و امروز هم با وجود همه کمبودها در مسیر خدمت به مردم می باشند و به فتنه های دشمن توجه نمی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: همکاران ما با روحیه بسیجی همچون زمان جنگ در جاده ها مجاهدانه تلاش می کنند و در همه زمان ها آماده هستند.

سید طالب لواسانی پیشرفت های کشور را مرهون تفکر و فرهنگ ناب بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: ﺑﺴﯿﺞ ﻣﺮدﻣﯽ نماد پایداری و استقامت در برابر دشمنان نظام و انقلاب بوده و تفکر بسیجی ضامن بقای نظام و استقلال کشور است.

علیرضا زنده بادیان فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل نیز در سخنانی گفت: ۵ آذر ماه سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.

همچنین سرهنگ یزدان پناه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر نیز با اشاره به ویژگی‌ های بسیج گفت: خدمت بی‌منت، توجه به اهداف بلند نظام، فعالیت در همه عرصه ها، فعالیت‌های جهادی با بیشترین بازده و کمترین هزینه در کار از جمله مهمترین ویژگی‌های بسیج است.

سرهنگ ملاکی فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان نیز در سخنانی اظهار داشت: برای درک معنی بسیج وقتی به‌فرمان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنیم که فرمود:«بسیج شجره طیبه است» به عمق و بصیرت این نهاد مردمی می‌رسیم و متوجه می‌شویم که بسیج مرز نمی شناسد، بسیجی برای خدا کار می‌کند و در راه خدا قدم برمی‌دارد و این‌ها بخشی از خصوصیات این شجره طیبه است.

در پایان از بسیجیان فعال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.