شناسهٔ خبر: 151323 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اقدامات زمستانه شهرستان خانمیرزا طی سال جاری

اقدامات زمستانه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان خانمیرزا گفت: در مواجهه با فصل زمستان اقداماتی نظیر خرید و ذخیره ۱۳۰ تن نمک و ۵۰۰ تن شن، لکه‌گیری آسفالت اکثر محورهای شهرستان، پاک‌سازی پل‌های خطرساز و قنوها، خط‌کشی بیش از ۳۲ کیلومتر راه‌ روستایی، تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن و بررسی روشنایی تونل‌ها، راهدارخانه و پلیس‌راه و... انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری، علی‌خلیل طهماسبی گفت: ۷ نیروی انسانی در ۳ راهدارخانه فصلی و دائمی با ۵ دستگاه سبک و سنگین و دو دستگاه استیجاری لودر و تراکتور در  بخش اروند و بخش مرکزی مشغول خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان خانمیرزا افزود: در مواجهه با فصل زمستان اقداماتی نظیر خرید و ذخیره ۱۳۰ تن نمک و ۵۰۰ تن شن، لکه‌گیری آسفالت اکثر محورهای شهرستان، پاک‌سازی پل‌های خطرساز و قنوها،  خط‌کشی بیش از ۳۲ کیلومتر راه‌ روستایی ، تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن و بررسی روشنایی تونل‌ها، راهدارخانه و پلیس‌راه و... انجام شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه سوخت راهدارخانه تکمیل و در مرحله نصب است، ادامه داد: ۱۲ دوربین نیز در راهدارخانه‌ها نصب شده است و ۹۵ پایه تابلو به تازگی خریداری شده که طی هفته جاری نیز  تابلوهای لازم نصب خواهد شد.