شناسهٔ خبر: 151374 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری استان مازندران:

مجتمع‌های خدماتی رفاهی نقش کلیدی در ایمنی سفر دارند

مازندران رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حاشیه بازدید از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استان که به منظور بررسی خدمات و تاکید بر ارتقای آن‌ها انجام پذیرفت اظهار کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی نقش کلیدی در ایمنی سفر دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، سلیمان آبرود رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در حاشیه بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان که به منظور بررسی خدمات و تاکید بر ارتقای آن‌ها انجام شد، عنوان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور را عهده دار است. 

وی ادامه داد: این مجتمع‌ها با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای احداث و نگهداری می‌شوند. 

آبرود خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سطح استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان در محورهای مربوطه است. 

وی افزود: همچنین تعداد ۱۳موافقت اصولی صادره در حال احداث بوده که این تعداد پس از اتمام عملیات اجرایی در سال‌های آینده به بهره برداری نهایی می‌رسند. 

رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری  استان عنوان کرد: تعداد ۲۸ موافقت اصولی صادره در حال استعلام بوده که در صورت موافقت آن کارگروه به مرحله اجرایی برای احداث می‌رسند. 

لازم به ذکر است به منظور رفاه مسافران و کاربران جاده‌ای، کارشناسان این اداره کل در قالب گشت‌های نظارت به طور مستمرازمجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بازدید کرده و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف  ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می‌شود.