شناسهٔ خبر: 151381 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

محسن کاظمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: این پایگاه  همزمان با گرامی‌داشت هفته بسیج ضمن محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های فرهنگی و ورزشی را در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پیش‌بینی و تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، محسن کاظمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این پایگاه با هدف ایجاد نشاط، روحیه جهاد و بالا بردن توان حضور در رویدادهای فرهنگی، ورزشی و ... برنامه‌های متنوعی را اجرا کند.

کاظمی افزود: حضور تیم‌های ورزشی بسیج خواهران و برادران در جشنواره وزارت راه و شهرسازی در رشته‌های طناب کشی، دارت، آمادگی جسمانی و فوتسال، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی خواهران و برادران شرکت، دیدار با پیشکسوتان بسیج، دیدار با برادر بسیجی آقای شرفی فرمانده اسبق پایگاه بسیج شهید بهرامی شرکت،  و پخش فیلم سینمایی سرهنگ ثریا برای همکاران از جمله برنامه‌های هفته بسیج شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.

وی با اشاره به حضور بسیجیان پایگاه بسیج شهید ابراهیمی در صبحگاه مشترک وزارت راه و شهرسازی گفت: ۴۰ نفر از بسیجان خواهر و برادر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ششمین روز از گرامیداشت هفته بسیج، در صبحگاه مشترک بسیج وزارت راه و شهرسازی که با حضور وزیر راه و شهرسازی و سردار کفیل فرمانده سازمان بسیج ادارات برگزار شد، حضور یافتند.