شناسهٔ خبر: 151385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی روند اجرای پروژه‌ها با هدف تسریع در تحویل ۲ هزار واحد مسکونی در زنجان

بازدید جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌ها با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و محل سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، در راستای تسریع در تامین زیر ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط شرکتهای خدمات رسان، سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان و اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان روز سه شنبه از پروژه m۲ در سایت کوی زنگان بازدید کردند. 

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، بر لزوم تامین سریع زیر ساخت پروژه‌های در اولویت تحویل در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان تاکید کرد و بیان داشت: شرکتهای خدمات رسان در این خصوص اهتمام جدی را مد نظر قرار دهند.  

سید محمد شعاعی تاکید کرد: با تامین زیر ساخت‌ها مشکلی در تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت.  

گفتنی است هر هفته، جلسه و بازدید از روند اجرای پروژه‌ها با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان و محل سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان برگزار می‌شود. 

با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و انعقاد متمم تسهیلات بانکی (۵۵۰ میلیون تومان)، بیش از دو هزار واحد مسکونی  نهضت ملی مسکن در شهر زنجان تحویل متقاضیان می‌شود. 

خوشبختانه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان نیز در فاز اول تعدادی از پروژه (احرار، ترازایستا) در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود.