شناسهٔ خبر: 151391 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برف روبی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

برفروبی آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف روبی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام برف روبی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: حجم عملیات برفروبی در محورهای ارتباطی استان به  ۷۰  کیلومتر رسید. 

دست نشان خاطر نشان کرد: با توجه به بارش برف و باران  در ۱۰ محور مواصلاتی استان، ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف بیش از ۷۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راه‌های درگیر در بارش شدند. 

وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای شاهیندژ - تکاب، سردشت_ پیرانشهر، مهاباد، سردشت، مهاباد- بوکان، خوی، چایپاره، پیرانشهر - تمرچین، ارومیه - سرو، ارومیه- سلماس، خوی - سلماس و ارومیه - تبریز گفت: با تلاش بیش از ۲۰ نفر از راهداران استان آذربایجان غربی هیچ محوری در سطح استان در مدت زمان بارش مسدود نشد و تردد در کلیه محورها روان بود. 

دست نشان تاکید کرد: در زمان بارش‌ها هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.