به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، «حامد عشایری» مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی ضمن اشاره به استفاده حداکثری از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود برای اطلاعرسانی فعالیتهای انجام شده گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه ۲۹۵ کلیپ، ۱۹۲ محتوای گرافیکی شامل اینفوگرافیک، موشن گرافیک و…، ۷۷۰ پوستر، فتوتیتر و عکس نوشته تهیه و از طریق ظرفیتهای اطلاعرسانی مختلف شامل سایت اداره کل، شبکههای مجازی اداره کل، شبکههای اجتماعی عمومی، خبرگزاری ها، پایگاههای خبری و… به اطلاع عموم رسیده است.
به گفته وی علاوه بر تولیدات چند رسانهای، مستندات گرافیکی، انیمیشن و فیلم با موضوعات مختلف عملکردی و فرهنگی، بیش از ۲۰۰ خبر رسمی نیز طی هشت ماهه نخست امسال تولید و در سایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی بارگزاری و منتشر شده است.
عشایری اطلاعرسانی را محدود به ظرفیتهای سازمانی ندانسته و بهرهگیری حداکثری از ظرفیت رسانههای مختلف دیجیتال، خبرگزاری ها، مطبوعات، پایگاههای خبری، شبکههای اجتماعی مجازی، صدا و سیما و… را رمز موفقیت در اغنای افکار عمومی برشمرد و افزود: بازنشر خبرهای تولید شده، بطور میانگین حداقل از ۱۵ رسانه مختلف در سطح استان و کشور انجام میشود که نقش بسزایی در تبیین فعالیتهای سازمانی و آگاهسازی عمومی دارد.
وی اظهار کرد: با پیگیریهای صورت گرفته و تعامل ارزشمند مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی با اصحاب رسانه و پاسخگویی به مطالبات مردمی از طریق صدا و سیمای استان، اقدامات خوبی نیز در این خصوص صورت گرفته که از آن جمله میتوان به تولید و پخش بیش از ۲۴ برنامه مشارکتی رادیویی تحت عنوان صدای راهبران بمدت ۴۸۰ دقیقه و ۸ برنامه مشارکتی تلویزیونی تحت عنوان سیمای راهبران بمدت ۱۲۰ دقیقه اشاره کرد.
عشایری در ادامه گفت: علاوه بر برنامههای مشارکتی، حضور در بیش از ۶۵ برنامههای مختلف صدا و سیما منجمله خبر، میزگرد، رادیو و… از دیگر اقداماتی است که در راستای پاسخگویی مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی به مردم انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود یک سوم تولیدات رسانهای روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی در قالب تحقق اهداف مسئولیتهای اجتماعی و فعالیتهای کمیتههای زیرمجموعه شورای فرهنگی صورت گرفته که میتوان گفت در نوع خود بینظیر است.
عشایری در پایان یادآور شد: فضاسازی محیطی و استفاده از روشهای اطلاعرسانی چاپی از دیگر اقداماتی است که بصورت مستمر و متمرکز در سطح راهها و ادارات تابعه شهرستانها انجام میشود که میتوان از آن جمله به اکران بیلبوردهای جادهای، نصب بنرهای محیطی، چاپ پوستر و بروشورهایی با موضوعات مختلف اشاره کرد.