شناسهٔ خبر: 151457 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از شهروندان برای خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان

جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ارائه خدمات شهروندی را منوط به دریافت اطلاعات از سامانه ملی املاک و اسکان عنوان کرد و از شهروندان خواست هرچه سریعتر در سامانه مذکور ثبت نام و نسبت به خوداظهاری اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)،حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به زودی ارائه خدمات شهروندی منوط به ثبت اطلاعات اقامتی یا ملکی در سامانه املاک و اسکان خواهد بود و از شهروندان می خواهم هرچه سریعتر نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاستگذاری‌های آینده کشور باتوجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می کند.

جنتی گفت: طی سال جاری ثبت نام دانش آموزان منوط به خوداظهاری در سامانه مذکور بود و به زودی صدور چک نیز از این طریق انجام خواهد شد و در سال آینده نیز خدمات رسانی دستگاه‌های خدمات رسان از طریق اتصال به سامانه مذکور انجام خواهد شد.

وی از ثبت ۴۰۰ میلیون رکورد اطلاعاتی توسط سازمانها ،نهادها و مردم در سامانه مذکور به آدرس amlak.mrud.ir خبر داد و از شهروندان خواست هرچه سریعتر پروفایل خود راتکمیل کنند.