شناسهٔ خبر: 151468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

همکاری دو مجموعه خدمت رسان در حوزه ساخت مسکن حمایتی و توسعه راهها  تاثیر گذار است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همکاری دو مجموعه خدمت رسان راه و شهرسازی و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حوزه ساخت مسکن حمایتی و توسعه راهها تاثیر گذار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به همراه جمعی از معاونین و بسیجیان شاغل در اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با سردار غلامحسین محمدی اصل غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل دیدار کرد. 

حیدری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات ماندگار همه بسیجیان در اعتلای کشور و تبریک هفته بسیج به فرمانده و مجموعه سپاه استان اردبیل به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل پرداخت و گفت: ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن و تامین زمین ۹۰ درصد از متقاضیان در بهترین نقطه و مکان شهری استان و بویژه شهرستان اردبیل، عملیات اجرایی ساخت ۲۸۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و همچنین ساخت ده‌ها پروژه فرهنگی، درمانی و اداری بخشی از اقدامات  اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می‌باشد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی این اداره کل به پیمانکاران و مشاوران طرف قرارداد خبرداد و افزود: بودجه اختصاص یافته تنها ۸۰ میلیارد تومان است ولی علیرغم این بدهی سنگین، فعالیتهای عمرانی و سازندگی همچنان با روحیه بسیجی و جهادی در حال انجام است. 

وی به نقش اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیشرفت و توسعه استان اشاره و تاکید کرد: همکاری دو مجموعه خدمت رسان راه و شهرسازی و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حوزه ساخت مسکن حمایتی و توسعه راه‌ها در کاهش و حل مشکلات مردم عزیز تاثیر گذار است. 

نام‌گذاری پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل بنام سرداران و فرمانده هان شهید اقدامی ارزشمند است

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان اردبیل در ستاد فرماندهی سپاه استان، از اقدامات، تلاش‌ها و عملکرد موثر و ماندگار اداره کل راه و شهرسازی اردبیل در ساخت مسکن برای اقشار جامعه تجلیل و بر آمادگی این نهاد برای کمک به پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر داد. 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نام‌گذاری پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل را بنام سرداران و فرماندهان شهید اقدامی ارزشمند و ماندگار قلمداد کرد و از توجه و احتمام مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و نشر معارف دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.