شناسهٔ خبر: 151473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان:

مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بسیجی وار کار می‌کند

مهندس یگانه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بسیجی وارکار می کند، گفت: باید تفکر بسیجی در جامعه به خوبی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،محسن محرمی یگانه روز چهارشنبه در آئین گرامی داشت هفته بسیج با محوریت تبیین جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در محل سالن جلسات شهید داود احمدی اداره کل راه و شهرسازی استان،ضمن گرامی داشت هفته بسیج،گفت: مجمموعه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بسیجی وارکار می کند.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان تبلور اصلی فعالیت ها و جان فشانی ها را به نمایش گذاشتند،ابراز کرد: تشکیل بسیج مستضعفین از ابتکارات امام راحل و قبل از شروع جنگ تحمیلی و آذرماه سال ۵۸ بود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت:هدف از تشکیل بسیج مستضعفین تنها مقوله دفاع و مسائل مرتبط با جنگ مرتبط نیست بلکه فلسفه بسیج  آمادگی و مهیا شدن برای مواقعی است که کشور و نظام به آن نیاز دارد. 

محرمی یگانه،با اشاره به اینکه طبق فرمایشات امام راحل بسیج لشکر مخلص خدا است،تاکید کرد: باید تفکر بسیجی در جامعه به خوبی تقویت شود. 

وی در پایان گفت: امیدوارم با تفکر بسیجی که در بدنه اداره کل اداره کل راه و شهرسازی استان وجود دارد بتوانیم در انجام وظایف خود موفق بوده و بتوانیم رضایت خداوند متعال را کسب کنیم.