شناسهٔ خبر: 151489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از تلاش راهداران برای بازگشایی محور چمن بید - جنگل گلستان

مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور پیامی از تلاش های شبانه روزی راهداران سختکوش استان برای بازگشایی محور چمن بید - جنگل گلستان که طی سیلاب اخیر خسارت دیده و مسدود شده بود، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پیامی از فعالیت های شبانه روزی راهداران پرتلاش استان به منظور بازگشایی محور چمن بید-جنگل گلستان تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

نزول رحمت الهی در ۱۶ آبان سال جاری موجب طغیان آب رودخانه و جاری شدن سیلاب در محور بزرگراهی چمن بید - جنگل گلستان در محدوده دیوار سنگی و تخریب ۵۰۰ متر از جاده و مسدود شدن این مسیر شد.

با توجه به حیاتی بودن این محور، نیروهای همیشه در صحنه راهداری به منظور بازسازی هر چه سریعتر سیل بردگی محور چمن بید - جنگل گلستان و بازگشایی آن بسیج شدند و تردد روان را در محور مذکور برقرار کردند.

بدون شک همدلی، اخلاص، همکاری و عزم راسخ و تلاش های جهادی و شبانه روزی راهداران عزیز و خستگی ناپذیر با مدیریت و برنامه ریزی های منسجم موجب شد مسیر عبور زائران رضوی و مسافران بازگشایی و بار دیگر تردد در این محور شریانی برقرار شود.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات دلسوزانه و بی وقفه راهداران گرامی که در بازگشایی محور چمن بید - جنگل گلستان از هیچ کوششی دریغ نکردند تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم با استمرار هم افزایی، هم اندیشی، همگامی و همراهی مجموعه راهداری همواره محورهای استان را در شرایط کاملا پایدار و ایمن در اختیار مردم شریف استان، زائران و مسافران قرار دهیم.

از خداوند سبحان سربلندی همه همکاران ارجمند به ویژه راهداران تلاشگر را در انجام وظایف و مأموریت حرفه ای و توفیق بیش از پیش در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهانم.