شناسهٔ خبر: 151512 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

امروز با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی؛

بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن و متروی تهران-پرند افتتاح می‌شود

ببینید | افتتاح آزادراه شیراز_اصفهان با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در سفر رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به پرند علاوه بر بهره‌برداری از متروی تهران-پرند که با تلاش‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی تکمیل شد، بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز نهم آذرماه با حضور سیدابراهیم رییسی رییس‌جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه‌هایی که با تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی تکمیل شده است، افتتاح می‌شود.

افتتاح متروی تهران-پرند به طول ۱۸ کیلومتر که از شهر آفتاب به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) و از آن فرودگاه به شهر جدید پرند ادامه پیدا می‌کند با منابع وزارت راه و شهرسازی، بخشی از افتتاح های امروز است. همچنین، مقرر است تا بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن افتتاح و تحویل متقاضیان شود.

علاوه بر آن بخشی از خدمات زیربنایی در این شهرستان تامین شده و مقرر است  تا در بخش روبنایی نیز یک مدرسه، یک مسجد و یک بوستان که با هزینه های شرکت عمران شهرهای جدید احداث شده است به بهره برداری برسد.