شناسهٔ خبر: 151535 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث پل چم تکله شهرستان سلسله

پل چم تکله رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: پروژه احداث پل محور روستایی چم تکله شهرستان سلسله، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی ماه های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان،  محسن لطیفی نیا رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اظهار کرد: پل چم تکله شهرستان سلسله که مسیر چندین روستا در این منطقه است از جمله پل هایی است که در اثر سیل سال ۱۳۹۸ آسیب و در بارش های سال ۱۴۰۱ به طور کامل تخریب شد و عملیات احداث این پل در دولت مردمی سیزدهم آغاز شده است.

وی به مشخصات این پل اشاره کرد و افزود: پل چم تکله به طول ۴۸ متر  با سازه خرپایی ، پایه های بتنی و عرشه فلزی در حال ساخت است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پل ۱۲۰ میلیارد ریال است.

لطفی نیا با بیان اینکه این پل در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود:  با تلاش ها و پیگیری های انجام شده این پل طی ماه های آینده تکمیل و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.