شناسهٔ خبر: 151605 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت راه و شهرسازی؛

مرکز داده اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افتتاح شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مرکز داده اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان یک دستگاه راهبردی و خدماتی است و به همین دلیل انتظار می رود با جایگاه ویژه و مهمی که این اداره کل در میان تمامی اقشار جامعه دارد با به روز نمودن تجهیزات و امکانات در کلیه زمینه ها بتواند سریع تر و با کیفیت بسیار بالا خدمات شایسته ای  را به مردم ارائه کند.

داعی ضمن تشکر از زحمات معاونت مدیریت توسعه و منابع انسانی و روسای ادارات حراست و فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار کرد: حفظ و صیانت از اطلاعات و داده ها وظیفه ای است بسیار خطیر، مهم و دارای اولویت، پس بستر سازی و تجهیز این مهم جز لاینفک برنامه و اقدامات مدیران خواهد بود.

وی توسعه دولت الکترونیک و فن آوری اطلاعات را یکی از گام های راهبردی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع دانست که اداره کل راه و شهرسازی استان در این زمینه پیش قدم بوده و توانسته یکی از مجهزترین اتاق سرورها را در استان راه اندازی کند.

اخوان رضایت رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در ادامه اظهار داشت: برای راه اندازی این مرکز نزدیک ١٧ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که با راه اندازی آن شاهد افزایش چشمگیر سرعت و امنیت خدمات الکترونیکی خواهیم بود.

در خاتمه حاضران از محل مرکز داده ها بازدید و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفتند.