شناسهٔ خبر: 151642 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با هدف برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش؛

نشست‌هم‌اندیشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مرکز توسعه سیاست‌های راهبردی برگزار شد

نشست نشست‌هم‌اندیشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مرکز توسعه سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با هدف برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نشست هم‌اندیشی مشترک مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مرکز توسعه سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با محوریت برگزاری برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در هفته پژوهش و فناوری برگزار شد.

در این نشست که سیدجواد سادات رییس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارتخانه و محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی حضور داشتند، برنامه‌ها و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در هفته پژوهش و فناوری مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش، ضمن برگزاری سومین جلسه شورای پژوهش و فناوری وزارت راه و شهرسازی، مراسم ویژه‌ای جهت تقدیر از پژوهشگران منتخب خانواده وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شود.

گفتنی است، امسال بزرگداشت هفته پژوهش با شعار پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم از تاریخ ۱۹ الی ۲۵ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.