شناسهٔ خبر: 151653 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تدوین برنامه‌های مشوق پروازهای عبوری و فرودگاهی در ایستگاه پایانی

فرودگاه سه فاز از چهار فاز پروژه تدوین برنامه‌های مشوق‌های پروازهای عبوری و فرودگاهی هوایی به اتمام رسیده و این پروژه در فاز پایانی قرار دارد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ با هدف افزایش رقابت‌پذیری، توسعه هدفمند بازار و سودآوری برای شرکت فرودگاه‌ها، جلسه تدوین برنامه‌های مشوق‌های پروازهای فرودگاهی و عبوری برگزار شد.

این جلسه به‌دنبال انعقاد قرارداد فی‌مابین دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها و پژوهشگاه هوافضا در خصوص تدوین برنامه‌های مشوق‌های پروازهای فرودگاهی و عبوری در راستای جذب و توسعه پروازهای داخلی و بین المللی، افزایش سهم بازار کشور در پروازهای عبوری منطقه و اقتصادی نمودن فرودگاه ها به عنوان ابزار بازاریابی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.

در این جلسه هادی یوسف‌پورآذری عضو هیات مدیره و راهبر برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی، حسن امجدی عضو هیات مدیره راهبر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد، محمدحسین آجیلیان اصل مشاور امور اجرایی مدیرعامل، محمد الهی‌نیا معاون عملیات هوانوردی، احمد نیکنام مدیرکل کنترل ترافیک هوایی، شهرام خلج زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد و اعضای کمیته بازاریابی فضای کشور حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

گفتنی است؛ پروژه تدوین برنامه‌های مشوق های پروازهای عبوری و فرودگاهی هوایی در فاز پایانی قرار دارد و در این جلسه، نماینده پژوهشگاه هوافضا نیز باتوجه به اینکه سه فاز از چهار فاز این پروژه به اتمام رسیده، گزارش عملکردی از تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده درخصوص برنامه‌های مشوق‌های پروازهای فرودگاهی و عبوری ارائه کرد.