شناسهٔ خبر: 151694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ۱۸ دوره آموزشی ویژه کارکنان راهداری البرز

دوره آموزشی ۱۸ دوره آموزشی از ابتدای سال تاکنون در راستای توانمندسازی کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل استان البرز به صورت حضوری و آنلاین برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، مهران هاشمی، مسئول واحد آموزش این اداره‌کل، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۸ دوره آموزشی در راستای توانمندسازی کارکنان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شده است.

وی افزود: ارزشیابی عملکرد کارکنان، دستورالعمل جدید تعیین حق الزحمه خدمات نظارت، تبیین آیین نامه تضمین معاملات دولتی، لزوم مطالعات ژئوتکنیک و نکات اجرایی گودبرداری‌های شهری، تبیین مبانی مهندسی زلزله، اصول مقدماتی راهداری، تبیین قانون محاسبات عمومی کشور و آشنایی با قانون برگزاری مناقصات از جمله این دوره‌ها بوده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه یقینا برگزاری چنین دوره‌هایی کمک بسیاری در بهبود عملکرد اجرایی و افزایش توانمندی همکاران دارد، گفت: این دوره‌ها طی ۱۱۰ ساعت آموزشی برای کارکنان برگزار شد.

هاشمی توضیح داد: این دوره‌ها که براساس نیازسنجی‌های انجام شده برگزار می‌شود، در طول سال ادامه دارد تا کارکنان به صورت پیوسته در معرض آموزش باشند.