شناسهٔ خبر: 151699 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست برخط «تغییر اقلیم، کشاورزی و امنیت غذایی»

کوپ 25 تغییرات اقلیمی نشست برخط «تغییر اقلیم، کشاورزی و امنیت غذایی» امروز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست «برخط» تغییر اقلیم، کشاورزی و امنیت غذایی روز شنبه ۱۱ آذر به وسیله پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی برگزار می‌شود. 

بر اساس اعلام پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی این رویداد به عنوان چهل‌ویکمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی در حوزه مدیریت بحران امروز ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود. 

«حسین دهقانی سانیج» عضو هیات علمی و رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و «اصغر رفیعی» متخصص در امور اراضی و معاون سابق سازمان امور اراضی کشور از سخنرانان این رویداد هستند. 

همچنین «سهیل منصوری» متخصص در امور اراضی و معاون دفتر حفظ کاربری اراضی سازمان امور اراضی کشور و «مسعود گودرزی» دانشیار و معاون گروه تحقیقاتی تغییراقلیم و خشکسالی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری کشور نیز در این نشست سخنرانی می‌کنند. 

بر اساس اعلام پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی شرکت در این وبینار برای عموم آزاد است و گواهی حضور از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی و کرسی یونسکو در مدیریت سوانح طبیعی به شرکت‌کنندگانی که حداقل نیمی از نشست (۶۰ دقیقه) در وبینار حضور داشته باشند، اعطا می‌شود. 

به گزارش سازمان هواشناسی، علاقه‌مندان می‌تواند برای شرکت در این نشست به آدرس https://eseminar.tv/wb۱۲۸۰۲۰ مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنند.