شناسهٔ خبر: 151732 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

همکاری شهرداری و راه‌آهن رشت جهت ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مردم

راه آهن شمال 2 راه آهن رشت مدیرکل راه‌آهن در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت بر افرایش همکاری‌ها برای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامحسین ولدی مدیرکل راه‌آهن شمال۲ روز پنجشنبه میزبان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت بود تا در خصوص تعامل و همکاری جهت حل مسائل و مشکلات ایستگاه راه‌آهن رشت و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مردم شریف منطقه گفتگو کند. 

در این جلسه که واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز حضور داشت، مدیرکل راه‌آهن شمال۲ ضمن خیرمقدم و قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری در راستای عمرانی و آبادی شهر رشت، ایستگاه راه‌آهن را از مبادی ورودی شهر رشت خواند و از اراده استوار مجموعه راه‌آهن جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و ایجاد جلوه‌ای زیبا از ایستگاه راه‌آهن در اذهان مسافرین و گردشگران سخن گفت.

ولدی با بیان اینکه وجود مناظر زیبا و چشم‌نواز در این مسیر ریلی سبب شده هرساله ایستگاه راه‌آهن رشت میزبان گردشگران و توریست‌های زیادی باشد، افزود: زیباسازی پیشخوان و مسیر دسترسی ایستگاه برای تکریم مشتری و جذب گردشگر بسیار حائز اهمیت بوده و تحقق چنین امر مهمی در سایه همکاری و کمک سازمان‌های مربوطه علی‌الخصوص شهرداری تسهیل خواهد شد.

وی فقدان تابلوهای راهنما در سطح شهر را موضوع دیگری دانست که بعضاً سردرگمی و نارضایتی مسافرین را در پی داشته و خواستار مساعدت و همکاری شهردار و شورای اسلامی شهر رشت جهت حل مسائل و مشکلات ایستگاه راه‌آهن رشت شد.

در ادامه واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به ایراد سخن پرداخت و راه‌آهن را ه بعنوان یکی از ظرفیت‌های مهم شهر برشمرد و تاکید کرد: قرارگیری ایستگاه راه‌آهن در خارج از محدوده شهری نباید ما را از نگاه به آن مغفول دارد و باید کمک کرد تا از ظرفیت ایستگاه راه‌آهن جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شریف رشت استفاده شود.

رحیم شوقی شهردار رشت نیز گفت: بی‌شک وجود راه‌آهن در هر منطقه‌ای موجب بالندگی و توسعه آن می‌شود و استقبال خوب و چشمگیر مسافران نیز موید این مطلب است که باید به توسعه زیرساخت‌های راه‌آهن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن، شهردار رشت ادامه داد: علیرغم تمام محدودیت‌های مالی و قانونی که در زمینه خدمت‌رسانی به خارج از محدوده شهری وجود دارد، همواره نگاه ویژه‌ای به راه‌آهن رشت وجود داشته و دارد. اکنون نیز تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا با حل مشکلات ایستگاه رشت در جهت ارتقاء خدمات به مردم رشت گام برداریم.