شناسهٔ خبر: 151772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهدارخانه فارسان آماده خدمت‌رسانی در فصل زمستان است

راهداری راهدارخانه فارسان آماده خدمت‌رسانی در فصل زمستان استرئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فارسان گفت: این شهرستان با یک راهدارخانه، ۱۱ دستگاه سبک و سنگین و ۳۲ پرسنل آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در هنگام بارش است.

به گزارش وزارت راه وشهرسازی( اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری،) وحید باقری در خصوص اقدامات زمستانه اداره شهرستان فارسان گفت: نصب ۶۵۰ متر نیوجرسی در محورهای فارسان، سورشجان و چلیچه، اصلاح و تنظیم ۱۵۰ کیلومتر قنو در محورهای اصلی و روستایی شهرستان، تنقیه پل‌های شهرستان و لکه‌گیری اکثر محورها با ۱۵۰ تن آسفالت سرد از جمله اقدامات انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فارسان با خط‌کشی ۸۰ کیلومتر محور اصلی شهرستان، افزود: تهیه شن و نمک لازم راهداری زمستانه از دیگر اقدامات این اداره بود که تا کنون یک هزار تن شن و ۳۰۰ تن نمک خریداری و ذخیره شده است.

وی بیان کرد: نصب ۳۵۰ تابلو و علائم در سطح محورهای شهرستان و یک دوربین جاده‌ای در محور فارسان به کوهرنگ از دیگر اقدامات این اداره است.

باقری در پایان گفت: این شهرستان با یک راهدارخانه، ۱۱ دستگاه سبک و سنگین و ۳۲ پرسنل آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در هنگام بارش است.