شناسهٔ خبر: 151867 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد به مطالبات رانندگان

مدیر کل راهداری یزد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به همراه معاون حمل و نقل این اداره با حضور در جمع رانندگان معترض، به مطالبات آنان پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، در پی اعتراض برخی رانندگان استان نسبت به کاهش محمولات چادرملو و مسائل حادث شده در مورد بارگیری که منجر به اطاله زمان حمل خواهد شد، خواهان افزایش انتقال محمولات چادرملو از ریل به جاده شدند.

با عنایت به اینکه معدن چادرملو به‌عنوان یکی از مراکز عمده بار استان و منبع مهم برای امرار معاش بخش عظیمی از رانندگان مطرح است، کاهش حمل محمولات چادرملو به اردکان، موجبات نارضایتی برخی از رانندگان را فراهم کرده است.

همچنین با افزایش قیمت لوازم‌یدکی، روغن، لاستیک و هزینه تعمیرات، نمایندگان رانندگان کمپرسی استان و نمایندگان انجمن صنفی رانندگان یزد با حضور در این اداره کل، خواستار پاسخگویی مسئولین مربوطه شدند.

در همین راستا، محمد رستگاری مدیرکل، محمدرضا بشیری معاون حمل‌ونقل، علیرضا غیرتمند رئیس اداره حمل‌ونقل کالا و علیرضا مشرف مدیر پایانه بار و مشاور مدیرکل، با حضور در جمع رانندگان و نمایندگان انجمن صنفی، مطالبات و نقطه نظرات آنان را استماع و با حضور پیمانکار حمل چادرملو نسبت به بررسی جوانب و ابعاد مختلف موضوع، تصمیمات مقتضی را اخذ کردند.