شناسهٔ خبر: 151895 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام ۶۵۰چ متر شانه‌سازی در محورهای فلارد

عملیات شانه سازی محور کنگاور استان کرمانشاه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فلارد به ۶ هزار و ۵۰۰ متر شانه‌سازی در محورهای برف‌گیر اشاره کرد و گفت: تعمیر تیغه‌های برف روب، تعمیر دستگاه‌های شن و نمک‌پاش و تعمیر زنجیر چرخ‌های ماشین آلات برف روبی نیز به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در زمستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری) محمد کریمی گفت: ‌۱۶ پرسنل در۲ راهدارخانه شهرستان فلارد با ۱۴ دستگاه سبک و سنگین مشغول خدمت‌رسانی در جاده‌های شهرستان هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فلارد افزود: تا کنون خرید و ذخیره ۲۶۰ تن نمک و ۱۲۱ تن شن، خط کشی تمام محورهای اصلی و دو محور فرعی به طول ۷۹ کیلومتر و تنقیه ۱۰ دهنه پل توسط پیمانکار و ۱۵ دهنه پل توسط پرسنل اداره انجام شده است.

وی ادامه داد: تنظیم و اصلاح ۴۵هزار و۹۰۰ متر قنو، ریزش برداری ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر، نصب ۱۷۰تابلو و علائم و جمع آوری گاردریل‌های فرسوده و نصب ۴۱۰ متر گاردریل جدید در حاشیه محورها از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

کریمی به ۶ هزار و ۵۰۰ متر شانه‌سازی در محورهای برف‌گیر اشاره کرد و بیان داشت: تعمیر تیغه‌های برف روب، تعمیر دستگاه‌های شن و نمک‌پاش و تعمیر زنجیر چرخ‌های ماشین آلات برف روبی نیز به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در زمستان انجام شده است.