شناسهٔ خبر: 151920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پرواز خرم آباد - مشهد دایر شد

شاکرمی مدیرکل لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پروازهای خرم آباد - مشهد با توافق شرکت هواپیمایی کاسپین با پیگیری‌های استاندار دایر شده و تا پایان آذرماه جاری انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، بهزاد شاکرمی در جلسه معارفه مدیر جدید فرودگاه شهدای خرم آباد افزود: بر این اساس ۲ پرواز مستقیم خرم آباد - مشهد به عنوان مطالبه مردم لرستان طی ۲ هفته آینده توسط شرکت هواپیمایی کاسپین برقرار می شود.

وی اظهار داشت: طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت فرودگاه خرم آباد صورت گرفته است و انتظار می رود این روند برای توسعه فرودگاه و افزایش استقبال مردم تداوم داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان همچنین گفت: یکی از خواسته های به حق مردم لرستان بجز پروازهای زیارتی، پرواز سیاحتی به ویژه برای جنوب کشور است و برای استان هایی فاقد ساحل، شهرک هایی بنام آنها در سواحل جنوب ایجاد خواهد شد و مالکیت آن به ادارات و شهرسازی استان ها واگذار می شود.

شاکرمی تاکید کرد: مکاتباتی در این راستا با هماهنگی استاندار لرستان صورت گرفته است، بنابراین انتظار می رود با توجه به افزایش تردد مردم استان به این مناطق، پروازهای خرم آباد به کیش و قشم برقرار شود و همزمان زیرساخت ها نیز بیش از پیش ارتقا یابد.

در این مراسم از زحمات ۵۰ ماهه علی کاملی مدیر قبلی فرودگاه شهدای خرم آباد تقدیر و امیرعباس نظری زاده جایگزین وی شد.