شناسهٔ خبر: 151931 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری با حضور ۴۱۷ نفر ‌در کردستان برگزار می‌شود

ازمون مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان در رشته طراحی معماری همزمان با سراسر کشور و با حضور ۴۱۷ نفر در روز جمعه هفدهم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان)، جهانگیر الیاسی اظهار کرد: در اجرای آیین‌نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در تاریخ ۱۷ اذرماه سال ۱۴۰۲ از طریق ارکان اجرایی و نظارتی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. 

الیاسی ادمه داد: ۴۱۷ نفر شامل ۲۲۲ نفر آقا و ۱۹۵ نفر خانم به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون ورود به حرفه مهندسی ثبت نام کرده اند و در صورت کسب حد نصاب لازم به این حرفه ورود پیدا می‌کنند. 

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان گفت: این آزمون در استان کردستان در دو حوزه شهر سنندج (دانشگاه کردستان) و سقز (دانشگاه علمی کاربردی) برگزار می‌شود. 

الیاسی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون حدود ۲ ماه بعد از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www. inbr. ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسانده خواهد شد.