شناسهٔ خبر: 151949 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نماینده مجلس:

راه‌های روستایی غرب استان تهران در ۲ سال گذشته بهبود یافت

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: راه‌های روستایی غرب استان تهران در ۲سال گذشته بهبود قابل ملاحظه‌ای یافت.

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه در غرب استان تهران، گفت: چندین جلسه با وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری مجموعه کارهایی که مربوط به غرب استان البرز است، برگزار شد. بخشی از این مطالبات مربوط به راه‌های روستایی غرب استان  بود که با تعامل و همکاری مناسب، بخش قابل‌توجهی از راه‌های روستایی غرب استان تهران طی دو سال گذشته بهبود یافت. 

حدادی عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از وزیر راه و شهرسازی درخواست کردیم تا این وزارتخانه نسبت به تکمیل زیرساخت‌های شهر جدید هشتگرد از جمله تامین سرانه‌ها و  تکمیل پروژه پل روگذر ریلی شهر هشتگرد که ۸ سال از آغاز آن گذشته است و بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یکی از مطالبات مردم غرب استان تهران است، اقدام کند. هم‌اینک با رایزنی‌های انجام شده، مقرر شد تا با تامین اعتبار این پروژه که معادل ۲۰ میلیاردتومان است، پروژه به اتمام برسد. 

ضرورت تکمیل تونل جاده طالقان به هشتگرد به طول یک کیلومتر

حدادی در خصوص شهر جدید مهستان نیز گفت: تاکید داریم تا زیرساخت‌های این شهر جدید با دقت و سرعت بیشتری تکمیل شود. تونل جاده طالقان به هشتگرد نیز به طول یک کیلومتر یکی دیگر از مطالبات است که رایزنی کردیم تا این پروژه نیز تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.