شناسهٔ خبر: 152050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از ذیحساب و کارکنان بخش مالی راهداری یزد به مناسبت روز ملی حسابدار

تقدیر از حسابدار اداره کل راهداری یزد همزمان با گرامیداشت روز ملی حسابدار، مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، از ذیحساب و پرسنل بخش مالی تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، به مناسبت گرامیداشت ۱۵ آذرماه روز حسابدار، محمد رستگاری مدیرکل راهداری به همراه معاونین خود ضمن بازدید از بخش مالی این اداره کل، از تلاش‌های رضا آخوندی، ذیحساب و مجموعه کارکنان شاغل در این بخش که با تلاش و زحمات فراوان مشغول به خدمت‌رسانی هستند، تقدیر کرد.

در حاشیه این بازدید و در نشستی کوتاه رستگاری اظهار کرد: نام‌گذاری یک روز در تقویم ملی جمهوری اسلامی به نام حسابدار، نشان‌دهنده اهمیت این حرفه در کشور بوده و حسابداری به عنوان یکی از گروه‌های مهم و حساس در هر نهاد و دستگاه اجرایی در تقویت توان مالی نقش مؤثری دارد.

رستگاری با بیان اینکه نقش حسابداری و حسابرسی در کیفیت اطلاعات مالی بسیار اساسی است اذعان کرد: بدون شک نقش بی‌بدیل حسابداران در مدیریت هزینه‌ها، نظارت کارآمد و انضباط مالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد نیز در راستای تحقق اهداف خود با تکیه بر توان تخصصی نیروی انسانی حسابدار خود در امور مالی و ذیحسابی اهتمام جدی داشته و کاملاً واضح و مبرهن است که رسیدن به هدف والای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه راه‌ها و ارتقاء کیفیت خدمات، جز در سایه تلاش و همت مضاعف همه اعضای این مجموعه، به دست نمی‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در پایان این نشست که با حضور سید حسین محمدی معاون راهداری، حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی، علی‌محمد باغبان معاون توسعه مدیریت و منابع، میلاد رضایی رئیس حراست، علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی همراه بود، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه مالی این اداره، برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.