شناسهٔ خبر: 152051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل:

تدوین برنامه جامع اقدام مشترک در راستای اهداف بازآفرینی بسیار ضروری است

تدوین برنامه جامع اقدام مشترک در راستای اهداف بازآفرینی بسیار ضروری است معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تدوین برنامه جامع اقدام مشترک در جهت رسیدن به اهداف بازآفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات و مناطق مورد نظر بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در سی و نهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری اردبیل که با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات شهید بهشتی استانداری اردبیل برگزار شد با تشریح مصوبات جلسات قبل به اقدامات صورت گرفته در ستاد بازآفرینی شهری برای مناطق و محلات هدف در مرکز و سایر شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: هم افزایی، ارائه طرح، برنامه و مشارکت همه دستگاههای عضو ستاد در پیشبرد برنامه ها و اجرای دقیق مصوبات ابلاغی کشوری و همچنین ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل ضروری است.

وی از فعال بودن دبیرخانه این ستاد در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و همچنین فعالیت کمیته های بازآفرینی شهری در همه شهرستانها به ریاست فرمانداران خبر داد و گفت: محلات هدف شاکله اصلی ستاد بازآفرینی شهری هستند و تدوین برنامه جامع اقدام مشترک با مشارکت همه ادارات و دستگاههای عضو ستاد در جهت رسیدن به اهداف بازآفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات و مناطق مورد نظر بسیار ضروری است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه از اجرای پروژه های فرهنگی ، خانه محلات ، ایجاد پارک و فضای سبز با مشارکت دستگاههای عضو ستاد بازآفرینی شهری و اجرای پروژه های انتظامی و ساخت ساختمان کلانتری در برخی از مناطق و محلات هدف با همکاری معاونت مهندسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبر داد.

در این جلسه برخی از اعضای عضو ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل گزارشی از کارها و اقدامات انجام گرفته و همچنین برنامه های در دست اقدام ارائه کردند.

در پایان جلسه شهرداران شهرهای پارس آباد، خلخال و مشکین شهر به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن ارائه گزارش از اقدامات و کارهای انجام گرفته ، از عملکرد و حمایت های همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بعنوان دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری استان اردبیل تقدیر و تشکر کردند.