شناسهٔ خبر: 152091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مجموعه صدا و سیمای مرکز کرمان با مدیران اجرایی دستگاه‌های عمرانی استان کرمان

کرمان در راستای پوشش بیش از پیش پروژه های عمرانی استان کرمان نشست مشترک مجموعه صدا و سیمای مرکز کرمان با مدیران اجرایی دستگاه های عمرانی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ،رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ،احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان ،مدیران دستگاه های عمرانی و دیگر اعضا نشست مشترک مجموعه صدا و سیمای مرکز کرمان با مدیران اجرایی دستگاه های عمرانی استان کرمان در روز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه که با نگاه بهبود و افزایش برنامه های رادیو تلویزیونی در راستای پوشش اهداف و پروژه های عمرانی خصوصا طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان برگزار شد.

در ادامه این جلسه رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از مجموعه صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: صدا و سیمای تا به امروز همکاری قابل قبولی با مجموعه راه و شهرسازی داشته است که باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بیشتر شود.

وی افزود: باید تنوع برنامه ها نسبت به قبل بیشتر شود و در برنامه های پر بیننده با هنر تهیه کنندگان و برنامه سازان پروژه ها و مسائل مهم پوشش داده شود.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضای جلسه به نقطه نظرات خود پرداختند و پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.