شناسهٔ خبر: 152106 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

ارایه دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه دستاوردهای حقوقی دولت سیزدهم

نمایشگاه مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی گفت: دستاوردهای حقوقی وزارت راه و شهرسازی در نمایشگاه دستاوردهای حقوقی دولت سیزدهم در معرض بازدید شرکت کنندگان در این نمایشگاه قرار گرفت.

سجاد جلالی نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی دولت سیزدهم در روز یکشنبه ۱۲ آذرماه خبر داد.

جلالی گفت: وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه در بخش حقوقی دستاوردهای خود را ارایه کردند.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی غرفه‌ای برگزار کرد که مورد بازدید مسئولان ارشد نظام قرار گرفت، توضیح داد: در این نمایشگاه وزیر دادگستری، معاون حقوقی رییس‌جمهور و معاونین حقوقی دستگاه ها از غرفه دستاوردهای حقوقی وزارت راه و شهرسازی بازدید کردند.

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: در جریان این بازدید، وزیر دادگستری اعلام کرد که دستاوردهای حقوقی وزارت راه و شهرسازی کم نظیر و لایق تقدیر است.

وی در بیان بخشی از مهمترین دستاوردهای حقوقی وزارت راه و شهرسازی، گفت: آزادسازی و رفع تصرف ۴۵۸۵ هکتار از اراضی دولتی، اخذ حدود ۳۰ هزار فقره آرا له وزارت راه و شهرسازی و صدور سند برای حدود یکهزار هکتار اراضی دولتی از جمله این دستاوردهاست که در این نمایشگاه ارایه شد.