شناسهٔ خبر: 152128 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی:

 از تمامی ظرفیت های موجود برای افزایش خدمت رسانی به منابع انسانی استفاده شود

f7dee658-e9ce-4455-b9a2-de2558875949.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از تمامی ظرفیت های موجود برای افزایش خدمت رسانی به منابع انسانی استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: آذربایجان غربی از ظرفیت های بسیار زیادی در همه زمینه های راهداری و حمل و نقل جاده ای برخوردار است.

وی ادامه داد: توجه ویژه و خاصی به رفاه همکاران در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دستور کار قرار گرفته است چراکه محدودیت ها نباید موجب غفلت از معیشت همکاران باشد  و باید از تمامی ظرفیت های موجود برای افزایش خدمت رسانی به منابع انسانی استفاده شود.

دست نشان خاطر نشان کرد: نگهداری راه ها به عنوان یکی از سرمایه های اصلی کشور از وظایف مهم حوزه راهداری است که خوشبختانه آموزش های لازم در این زمینه به کلیه همکاران ارائه شده است و از سویی باید مجموعه فعالیت های راهداری علم محور باشد تا آسیبی به سایر  قسمت ها مخصوصا محیط زیست وارد نشود و زحمات کلیه همکاران به بار نشیند.

وی یادآور شد: بین نیرو ها تبعیضی قائل نخواهیم شد و تمام تلاش مان بر این است زمینه را برای آسایش همکاران هموار کنیم تا خدمات رسانی در مجموعه افزایش یابد بطوریکه در حال رفع کمبود ها در چهارچوب اختیارات هستیم.

دست نشان با تاکید بر برنامه ریزی اصولی برای اجرای طرح راهداری زمستانی گفت: انتظار داریم، همکاری تعامل و مودت بین مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به قبل بیشتر و عنایت خاصی برای برنامه های ابلاغی شود تا بتوانیم آن را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به حضور فعال صنوف در استان آذربایجان غربی گفت: صنوف استان آذربایجان غربی در سطح کشور بی نظیر هستند و به عنوان یک ظرفیت بزرگ در سطح استان و حتی کشور شناخته می شوند.

دست نشان در ادامه سخنان خود گفت: پایانه های مرزی یکی از بزرگترین ظرفیت ها برای استان هستند و باید با رسیدگی به مشکلات، جایگاه این پایانه ها را بالا برد تا سطح خدمات دهی افزایش یابد

ایرج دست نشان از روسای ادارات شهرستانی خواست مشکلات حوزه های مختلف را بررسی و ارائه دهند تا نسبت به حل آنها برنامه ریزی شود.

در پایان از خدمات اقای اکبرپور و اقای خوش فطرت و آقای باقرزاده قدردانی و اقای مدقالچی بعنوان معاون حمل و نقل، اقای بازدار بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع، اقای صادقی پور بعنوان معاون راهداری و اقای نصرتی بعنوان معاون فنی و راههای روستایی معرفی شدند.